ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີຄວາມພະຍາຍາມນັ...
ການສົ່ງເສີມໃນອິນເຕີເນັດ bourgeois ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີຄວາມພະຍາຍາມສູງສຸດ, ນັບຕັ້ງແຕ່ algorithms ເຄື່ອງຈັກຊອກຫາໄດ້ຖືກປັບປຸງຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ, ແລະການປັບປຸງໃຫມ່ໄດ້ຖືກປ່ອຍອອກມາເລື້ອຍໆເລື້ອຍໆ. ສໍາລັບ optimizerwebsite promotionabroad, google algorithms ແມ່ນສິ່ງທ້າທາຍທີ່ຮ້າຍແຮງແລະເປັນການທົດສອບທັກສະວິຊາຊີບ. ທ່ານສະເຫມີຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ເຕືອນ, ປະຕິບັດຕາມແນວໂນ້ມ seo ແລະສາມາດ react ໃນເວລາ. ເພື່ອນໍາເອົາຊັບພະຍາກອນໄປສູ່ຕໍາແຫນ່ງເທິງ, ສະຫນອງການຈັດອັນດັບສູງແລະຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະຄໍານຶງເຖິງທ່າອ່ຽງ seo ໃນປະຈຸບັນ, ນໍາໃຊ້ຊ່ອງທາງການສົ່ງເສີມແລະເຄື່ອງມືທີ່ມີປະສິດທິພາບ, ມີແນວຄິດການວິເຄາະ, ຕົນເອງທີ່ເຂັ້ມແຂງ. - ການຈັດຕັ້ງແລະການຄົງຕົວໃນການແກ້ໄຂບັນຫາ. ໃນໄລຍະຫຼາຍປີຂອງປະສົບການໃນ seo, ຜູ້ຊ່ຽວຊານຂອງພວກເຮົາໄດ້ຮັບຄວາມຮູ້ແລະທັກສະທີ່ຈໍາເປັນທັງຫມົດເພື່ອຮັບປະກັນຜົນໄດ້ຮັບໃນທາງບວກ.A ເວັບໄຊທ໌ທີ່ຢູ່ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງດໍາເນີນການວິເຄາະເວັບໄຊທ໌ຕ່າງປະເທດທີ່ຢູ່ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງການສົ່ງເສີມການຢູ່ຕ່າງປະເທດແລະ seo ສໍາລັບ ciswhen ເຮັດວຽກກ່ຽວກັບການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ທາງທິດຕາເວັນຕົກ, ທ່ານຄວນເຂົ້າໃຈສະເພາະຂອງຂະບວນການແລະຮູ້ pitfalls ກ່ຽວກັບວິທີການຂ້າມຄູ່ແຂ່ງ. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງການສົ່ງເສີມໃນພາກຕາເວັນຕົກ. ແລະ seo ສໍາລັບ cis ແມ່ນຂ້ອນຂ້າງສໍາຄັນ: google ເປັນຜູ້ນໍາໃນບັນດາເຄື່ອງຈັກຊອກຫາໃນພາກຕາເວັນຕົກ. ກູໂກມີກົດລະບຽບຂອງຕົນເອງ, ດັ່ງນັ້ນການສົ່ງເສີມເວັບໄຊທ໌ໃນພາກຕາເວັນຕົກຕ້ອງດໍາເນີນການຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງເຄື່ອງຈັກຊອກຫານີ້.mobile traffic ເປັນອັນດັບຫນຶ່ງ. ອີງຕາມ niche, ສ່ວນແບ່ງຂອງມັນສາມາດເປັນ -% ຂອງຈໍານວນຜູ້ໃຊ້ທັງຫມົດ. ດັ່ງນັ້ນ, ການປັບຕົວເວັບໄຊທ໌ສໍາລັບອຸປະກອນມືຖືແມ່ນມີຄວາມຈໍາເປັນ, ບໍ່ແມ່ນການແກ້ໄຂເພີ່ມເຕີມ.ການຈະລາຈອນຈາກການສອບຖາມຄວາມຖີ່ຕ່ໍາສ່ວນແບ່ງຂະຫນາດໃຫຍ່ຂອງການຈະລາຈ ຜູ້ນໍາພິເສດ ອນແມ່ນມາຈາກການສອບຖາມຄວາມຖີ່ຕ່ໍາ. ຈໍານວນການຄລິກໃສ່ຄໍາທີ່ໃຊ້ຫ້າຄໍາຫຼືຫຼາຍກວ່ານັ້ນຈະມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍ. ການຊອກຫາສຽງຂອງ Google ເປັນການຢືນຢັນກ່ຽວກັບເລື່ອງນີ້. ດັ່ງນັ້ນ, ການເຮັດວຽກກັບຫຼັກ semantic ແມ່ນຍັງແຕກຕ່າງກັນ.seo ສໍາລັບພາກພື້ນສະເພາະ (ເມືອງຫຼືລັດ). ນີ້ເພີ່ມໂອກາດໃນການເຂົ້າຫາຕໍາແຫນ່ງເທິງຂອງຜົນການຄົ້ນຫາ. ປັດໄຈການຈັດອັນດັບທີ່ສໍາຄັນທີ່ທ່ານບໍ່ສາມາດບໍ່ສົນໃຈແມ່ນຫຼາຍກວ່າປັດໄຈການຈັດອັນດັບຂອງ google, ແຕ່ສິ່ງຕໍ່ໄປນີ້ຖືກພິຈາລະນາທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດ: ຄຸນນະພາບຂອງ backlinks ແມ່ນ, ບໍ່ແມ່ນບໍ່ມີເຫດຜົນ, ການຈັດອັນດັບທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດ. ປັດໄຈ. ພວກເຂົາເປັນພື້ນຖານຂອງ pagerank, ເຊິ່ງເປັນສັນຍານຂອງຄວາມນິຍົມແລະຄວາມໄວ້ວາງໃຈໃນເວັບໄຊທ໌. ຕາມນັ້ນແລ້ວ, ນີ້ແມ່ນສະແດງໃຫ້ເຫັນໃນການຈັດອັນດັບຂອງຊັບພະຍາກອນ.
https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXdfHmoDGlTNblIo8kPRSrVFKQ65FQl5M697OdpQUxpnaZCyHVJVBO08OB-TaJYRD825fsUA7n1eYkEAYT_xcqHS8M_6grUAlO05zF25GY49rixy5pB8AvFez4OdQergpCr35_XwLjrYnK8zacyPyM8cI7bU?key=ZS_INBMhQPTYRdWnyZQxRwX_
- ຈັດອັນດັບຄວາມຖືກຕ້ອງທີ່ແທ້ຈິງຄວາມຫນ້າເຊື່ອຖືແລະຜົນປະໂຫຍດຂອງເນື້ອຫາ — google ຈັດລໍາດັບຜົນໄດ້ຮັບທີ່ຖືກຕ້ອງສໍາລັບແຕ່ລະຄໍາຖາມຄົ້ນຫາແລະສະແດງເນື້ອຫາທີ່ເປັນປະໂຫຍດທີ່ສຸດ. ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ເນື້ອຫາກວມເອົາສິ່ງທີ່ນັກທ່ອງທ່ຽວຢາກຮູ້. ນອກເໜືອໄປຈາກຂໍ້ຄວາມ, ເນື້ອຫາປະເພດອື່ນໆຖືກພິຈາລະນາ: ອົງປະກອບກຣາຟິກ, ຮູບພາບ, ວິດີໂອ, ຄວາມໄວໃນການໂຫຼດໜ້າເວັບ ແລະຄວາມສາມາດໃນການປັບຕົວຂອງອຸປະກອນມືຖື - ອິດທິພົນຂອງປັດໃຈເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນຂ້ອນຂ້າງໃຫຍ່, ໜ້າເວັບຄວນໂຫລດໃນເວລາບໍ່ເກີນສາມວິນາທີ. ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະເຮັດໃຫ້ເວັບໄຊທ໌ໄວເທົ່າທີ່ຈະໄວໄດ້ທັງເມື່ອເຊື່ອມຕໍ່ຜ່ານ wi-fi ແລະອິນເຕີເນັດມືຖື, ເພື່ອບໍ່ໃຫ້ເກີດຄວາມບໍ່ດີໃນບັນດາຜູ້ໃຊ້. ເຄື່ອງມືພິເສດໄດ້ຖືກນໍາໃຊ້ເພື່ອກວດກາເບິ່ງຕົວກໍານົດການເຫຼົ່ານີ້: pagespeed insights, gtmetrixand ການທົດສອບການປັບແຕ່ງໂທລະສັບມືຖື.
頁:
[1]